فـال روزانه 1391/06/30
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

فال روزانه متولدین اردبیهشت

شما از قدرت درونی بالایی برخوردارید. اراده وپشتکاری که دارید به شما در رویارویی با چالش های زندگی و غلبه بر آنها کمک می کند. با مشکلی روبرو هستید، اگر راه حلی وجود داشته باشد آن را پیدا خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: دوستی قدیمی به نزد شما باز می گردد ولی این بار از همیشه مهربان تر و صمیمی تر است. شاید می خواهد گذشته ها را جبران کند.

پیش بینی شغل شما:  در آستانه آغاز مرحله  جدید از زندگی کاری یا تحصیلی خود هستید. تصمیم گرفته اید این فصل تازه را بهتر از قبل و با برنامه ریزی درست و عملی آغاز کنید. در این زمینه کاملا موفق خواهید بود.

 فال روزانه متولدین خرداد

زندگی با تمام سختی هایش زیباست، به خصوص وقتی با عشق و عواطف همراه باشد. امروز اگر بتوانید احساسات واقعی خود را به زبان بیاورید تا پایان روز احساس خوبی خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: ایده ای را مطرح می کنید ولی مورد مخالفت دیگران قرار می گیرد، طبیعی است چون دیگران لزوما مثل شما فکر نمی کنند. سعی کنید در عین احترام به نظر دیگران، کورکورانه تحت تاثیرشان قرار نگیرید.

پیش بینی شغل شما: کسی به شما کمک می کند و سختی های کارتان را کاهش می دهد. در یک مورد خاص بهتر است با یک مشاور صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

پول کوچکی به دستتان رسیده که نباید بیهوده خرج شود. موردی پیش می آید که به تنهایی از عهده اش برنخواهید آمد پس خود را برای کمک خواستن از کسی آماده کنید.

پیش بینی روابط شما: عقاید شما راجع به عشق و رابطه عاطفی کمی ایده آل گرایانه است و ممکن است هرگز به واقعیت نپیوندند. کمی واقع بین تر باشید تا بتوانید عشق را آن طور که هست لمس کنید.

پیش بینی شغل شما: یک زن در مسیر موفقیت با شما همراه می شود و راهنمایی و همراهی خود را از شما دریغ نمی کند.  توصیه های او را به کار ببندید و آنها را در کارتان وارد کنید.

فال روزانه
متولدینمرداد

 

امروز محیط خانه شلوغ و پرسروصدا خواهد بود و تلاش شما برای نظم بخشیدن به آن فایده چندانی نخواهد داشت.

پیش بینی روابط شما: دوستان خود را از بین افراد خوش بین و مثبت اندیش انتخاب کنید. اگر در مسئله مهمی در خانواده تان به وجود آمده  راجع به آن صحبت کنید صحبت کنید و به جای سکوت آن را مستقیماً مطرح کنید.

پیش بینی شغل شما: موقعیت ها را از دست ندهید چون تکرار نخواهند شد. کسی از آینده خبر ندارد، پس مهم است که آنچه را در سرتان می گذرد بیان کنید و از فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

به اشتباهات گذشته خود نگاهی بیندازید و ببینید هرکجا که تصمیم عجولانه ای گرفته اید دچار پشیمانی شده اید. پس دیگر این اشتباه را تکرار نکنید.

پیش بینی روابط شما: اگر در فکر به دست آوردن چیزی هستید که به دیگران بستگی دارد، کافی است از آنها خواهش کنید. راه دیگری وجود ندارد، پس لبخند بزنید و جلو بروید.

پیش بینی شغل شما: از آنجایی که فردی درونگرا و کم حرفی هستید، همکاران در بسیاری موارد تکلیف خود را با شما نمی دانند. بد نیست اگر به آنها بفهمانید که چه طور آدمی هستید و می خواهید چگونه با شما رفتار شود.

فال روزانه متولدین مهر
اگر این روزها دچار استرس هستید برای رهایی از آن کارهایی را بکنید که واقعاً خوشحالتان می کنند، اگرچه دیگران آن را درک نکنند.

پیش بینی روابط شما:  ممکن است احساس کنید کسی که دوستش دارید به شما فکر نمی کند، یا دوست ندارد وارد رابطه ای عاطفی شود. در حال حاضر لازم است به دنبال راهی برای اطمینان از درستی احساس خود باشید.

پیش بینی شغل شما: بین شما و کسی (یک همکلاسی یا همکار) پیوند عجیبی به وجود می آید به طوری که احساس یکدیگر را می خوانید . این پیوند تغییرات مهمی را در کارتان ایجاد می کند.

فال روزانه متولدین آبان

 

سرعت فکر و عمل شما بالا است، به طوری که گاهی بدون داشتن اطلاعات کافی یا بدون اینکه همه جوانب را سنجیده باشید عمل می کنید. این کار همیشه به خیر نمی گذرد پس بیشتر مراقب باشید!

پیش بینی روابط شما: کسی که دوستش دارید نفوذ زیادی بر شما دارد به طوری که هرچه او می گوید مورد قبول شما قرار می گیرد. اما امروز ناگهان به این نتیجه می رسید که نمی توانید در یک مورد خاص با او موافق باشید.

پیش بینی شغل شما: انرژی خود را بر خلاقیت و ابتکار متمرکز کرده اید، و این کار نتایج بسیار خوب و پرباری را به دنبال خواهد داشت. به شغل و افرادی فکر کنید که با ایده ها و برنامه هایتان هماهنگ هستند.

فال روزانه متولدین آذر

بعضی چیزها در ذهنتان می گذرد و در طول روز چندین بار تکرار می شود. امروز حس ششمتان بسیار قوی خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: لازم است در مورد بهترین و نزدیک ترین رابطه ای که دارید تصمیم بگیرید. شاید طرف مقابل این رابطه را آنطور که هست دوست داشته باشد، ولی شما این طور فکر نمی کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز راه حلی هایی که به دنبالشان هستید از قلب شما بر می خیزند نه از سرتان. به ندای قلبتان گوش کنید و نسبت به دیگران با مهربانی و ملایمت رفتار کنید.

 فال روزانه متولدین دی

احساس می کنید کارهای مهمی که باید انجام شوند در هم آمیخته و شما را گیج کرده اند. نگران نباشید چون با کمک دیگران کارها یکی یکی انجام خواهند شد.

پیش بینی روابط شما: اینکه به احساسات طرف مقابل اهمیت می دهید و به به آنها احترام می گذارید خوب است، ولی آیا همه توقعات او منطقی هستند؟ آیا خوشحال کردن او تنها وظیفه شما است؟ اینها سوالاتی است که باید از خود بپرسید.

پیش بینی شغل شما:  انرژی خود را صرف کارهایی کنید که به راحتی پیش می روند و با موانع جدی روبرو نیستند. بگذارید کارهای سخت در موعد مقرر انجام شوند.

فال روزانه متولدین بهمن

اتفاقی می افتد که چندان خوشحالتان نمی کند، اما صبر داشته باشید و چشم هایتان را باز کنید تا ببینید چگونه این اتفاق به ظاهر ناخوشایند در آینده به سود شما خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: کسی که قبلا با شما آشنا بود دوباره سروکله اش پیدا می شود. او خواهان آن است که دوباره مثل قبل با شما ارتباط داشته باشد ولی شاید شما یا او آنقدر تغییر کرده باشید که چنین چیزی غیرمکن باشد.

پیش بینی شغل شما: امروز زمان مناسبی برای شروع کارها و فعالیت های جدید است. ممکن است در محل کار وظایف جدیدی بر عهده شما گذاشته شود که مطمئناً در موقعیت جدیدتان خواهید درخشید.

فال روزانه متولدین اسفند

نیاز شما به سفر، تفریح و دوستی های تازه بیشتر خواهد شد. شاید لازم باشد در مورد طرز زندگیتان یک تجدید نظر حسابی بکنید تا سطح استرس زندگیتان کمتر شود.

پیش بینی روابط شما: امروز بین شما و کسی که دوستش دارید جوی جدی و خشک ایجاد می شود. اگر می خواهید راجع به مسائل مهم و مشترک صحبت کنید، امروز بهترین زمان است.

پیش بینی شغل شما: شاید یکی از علل بی علاقگی و بی انگیزگی شما نسبت به شغلتان این باشد که با همکاران رابطه ای صمیمی ندارید. اگر بتوانید به آنها نزدیک تر شوید محیط کار از حالت خشک و خسته کننده خارج خواهد شد.

منبع: Bartarinha


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 30 / 6 / 1391برچسب:فال,فال روزانه,فال امروز,
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 662
بازدید دیروز : 436
بازدید هفته : 1888
بازدید ماه : 1871
بازدید کل : 208170
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1